torsdag 9. juli 2009

Sommer på verandaen


Vi har hatt fotograf på besøk for å ta bilder av leiligheten som skal legges ut for salg i august. Så da så jeg mitt snitt i å pynte litt og kjøpte inn margeritter, lavendel og noen andre blomster som kunne stå der. Og se hvor fint det går med urtene mine :) De står i vinduskarmen og elsker det varme været som har vært. Trodde egentlig ikke de skulle stå sånn i direkte sollys men det elsker de altså. Bare jeg er flink å vanne de hver dag...













2 kommentarer:

  1. så fint du har pynta! :D

    korsen fikk du forestn blomstene på siden av bloggen til å "komme inn over" bloggen? va utrolig kult!

    SvarSlett
  2. Husker faktisk ikke helt hvordan jeg gjorde det, men var en html-kode man la inn et sted. Men er nok forskjellig fra hvilken blogg man bruker :) Du kan gå på den button'en oppe til venstre "cute and cool stuff" og trykk på den, da kommer du til de som har designet bakgrunnen og kan velge blant mange andre bakgrunner :)

    SvarSlett

Tilpasset søk