mandag 2. november 2009

Tomtom Baby økologisk olje


NAMM!! Jeg bare digger renseoljen/babyoljen/massasjeoljen av TomtomBaby! Den har en akkurat pass konsistens, dvs ikke for dryppende og ikke for seig. Dessuten har den en nydelig mild lukt av ..tja, vanije tror jeg? Men poenget er at den ikke lukter vanilje, det er bare et lite hint av noe som kan minne om vanilje. Og det er akkurat sånn jeg ville at babyprodukter skal lukte. Babyen min lukter jo så godt i seg selv men denne lukten piffer bare opp babylukta litt syns jeg :)
Dessuten er oljen økologisk og uten miljøskadelige ingredienser og dermed helt trygg for lillegutt. Og renseoljen, som den heter, kan brukes til langt mer enn rensing av bleieområdet. Jeg bruker den både i badevannet, til babymassasje og selvom jeg ikke har brukt den til det enda kan den såklart også brukes som massasjeolje til oss voksne.
Gutten min hadde dessuten litt tørr hud før jeg begynte å bruke denne oljen, og nå, etter 2-3 bad med påfølgende babymassasje, er han glatt og myk igjen :)
Terningkast 6, uten tvil...og siden jeg digget dette produktet (og kroppsmelken også...de andre har jeg ikke prøvd enda..men sikkert minst like gode) så valgte jeg å ta det inn i min helt ferske nyåpnede grønne nettbutikk LevLogisk.no :) Så hvis dere vil prøve (og det håper jeg dere vil) så finnes den tilgjengelig der :)
Pssst: har også skrevet et nytt innlegg på den grønne bloggen, nemlig grønne gavetips til henne, det er jo snart jul vet dere...kun 8 uker igjen...ca


1 kommentar:

  1. Jeg har linket til levlogisk.com en stund, under "Grønne linker". Den lå imidlertid litt langt ned på sida, så jeg har gitt boksen en fortjent plass litt høyere opp på sida :) Og så la jeg til en link til levlogisk.no også. Mye interessant lesestoff på levlogisk.com :)

    Ha ei fortsatt fin uke!

    SvarSlett

Tilpasset søk