torsdag 10. desember 2009

"Ny" hårfrisyre


Idag har jeg vært hos frisøren og dette er altså resultatet :) Jeg er fornøyd selv ihvertfall og det er deilig å ha en ordentlig frisyre igjen. Og prisen var slett ikke gale, kun 1350 for klipp, striping og farging (2 timers jobb). Var hos Tango Carmasi, KrSand hos min faste frisør Lindsey. Ho er dyktig ;)

Nå ser jeg på Obama på TV2...for en sexy mann!! Og da mener jeg sexy i en bred forstand...ikke nødvendigvis utseendemessig, selvom han slettes ikke er værst der heller :)

Ellers gleder jeg meg til julebord med jobben på lørdag, skal bli interessant og høre hvordan de har det på jobben uten meg. Jeg er nemlig i mammapermisjon om dagen.

Og så en liten detalj til: VI SOLGTE LEILIGHETEN IDAG !!! jippi :) Og 20 000 over prisantydninga....deilig deilig.

Men dere, hva syns dere om at Obama vant fredsprisen?? (sikkert det mest stilte spærsmålet idag men so what :) )



2 kommentarer:

  1. hei Sally! gratulere med salget! sikkert utrolig deilig å få det i boks kan jeg tenke meg;) likte håret ditt, får lyst å klippe meg kort! skjønner hva du mener med Obama. menn med karisma eller noe sånt;)

    SvarSlett
  2. Takk for det Odd :) No kan vi heldigvis slappe ordentlig av i jula uten hussalg hengende over oss :)

    SvarSlett

Tilpasset søk