tirsdag 15. desember 2009

Interiør-collage

Da er det morgen igjen og etter morgenstellet ligger Sakarias på matta si og leker mens jeg sitter trofast hos min kjære pc. Sånn er det å være dedikert blogger og nerd (!)


Men idag skal jeg bli ferdig med hus-collage som jeg begynte på for noen dager siden. Den skal bli så fin atte :)


Ser for meg hvilken stil vi vil ha i det nye huset men er ikke nødvendigvis så enkelt å vite akkurat hvordan man får den. Og ikke har man råd til å prøve å feile så mye heller. Maling og tapet er dyrt!


Idag har Sakarias på seg joggedressen han har arva fra Sølve (sønnen til ei venninne), så cool han e!

1 kommentar:

  1. Aww, husker den dressen ja:-) Har dere det fint der oppe på Nordvestlandet? Vi koser oss med masse snø her på Sørlandet, meldt minus 10 til nyttårsaften, brrr... Håper de har god varmeovn i annekset, Sølve skal sove der. Hva gjør du med Saki? Gleder meg til deilig tapas! :-) *Juleklem fra sør*

    SvarSlett

Tilpasset søk