torsdag 11. juni 2009

Baderommet

Da var interiør-Sally tilbake i full blomst :) Nå har jeg ett helt år på meg å finne ut hvilken stil vi skal ha i huset vårt, og jeg kommer sikkert til å skifte mening mange ganger. Men det er jo det som er meningen. Komme med ideer, gruble litt, plutslelig se noe nytt og så forkaste den gamle ideen til fordel for en annen løsning. Idag tenker jeg ihvertfall at vi skal ha det lyst med mye hvitt, beige og delikate lystoner. Jeg tenker videre at vi skal ha møbler og tekstiler i naturlige materialer og i tre. Elsker den naturlige trenden som er nå!! Og så hadde det vært kult med oppfreshede bruktmøbler blandet med stramme moderne linjer...

På kjøkkenet følger det med en standard kjøkkenløsning fra Norema med hvitmaljerte fronter og høyrtykklaminat benkeplate. Men dette er mulig å oppgradere og det har jeg jo lyst til. Hvitmaljerte fronter er greit, men vil ha benkeplate i tre...gjerne tjukk lys treplate..og så har jeg jo alltid drømt om kjøkken-øy...litt vanskelig kanskje å få det til på 9 kvm?

Men her er ihvertfall noen bilder av diverse interiør-løsninger til badet som jeg liker, si hva dere syns da J











2 kommentarer:

  1. Det første bildet var kanskje litt dødt...men ser for dere med parkett på gulvet. Mange som hører parkett på gulvet vil kanksje si at det er utsatt for fukt og kan bli ødelagt men jeg har lest at det gjelder å finne en såkalt "hard" parkett-type og såklart ha god skjermin fra dusjen, da skal det gå fint.

    SvarSlett
  2. ops, litt skrivefeil der ja :)

    SvarSlett

Tilpasset søk