onsdag 10. juni 2009

Huskjøp :)


Igår ble jeg og guttene mine (mannen, hunden og lillegutt i magen) stolte eiere av et rekkehus på Eidet mellom Justvik og Fagerholt i Kristiansand :)


Jeg hadde aldri trodd vi skulle få det så jeg ble svært overraska når vi faktisk vant budrunda :) Utrolig gøy! Byggingen påbegynnes i september og skal stå klart til neste sommer.
2.etg1.etgGleder meg sinnsykt til ting begynner å skje i september :) Vi får nemlig være med på å bestemme enkelte ting rundt byggingen selv. F.eks farger på vegger, kjøkken og bad-innredning, gulvmaterialer og fliser til badene...spennende :)
Eneste minuset er at jeg ikke får kjøkkenøy sånn jeg drømte om...men ellers så er hele huset MER enn jeg drømte om så det skal jeg nok klare å svelge. Og om noen vet hvordan man kan innrede et 9 kvm kjøkken med øy så let me know :)

2 kommentarer:

  1. Hei, og gratulerer med huskjøp :) Så du hadde spurt hvor jeg fant dette med stjernetegn:) Jeg googlet "krepsen" så kom det opp mange forskjellige siden du kan klikke deg inn på. Her er en link da:

    http://www.google.com/search?hl=no&lr=&rls=com.microsoft:no:IE-Address&rlz=1I7SUNA&um=1&q=Krepsen&ie=UTF-8&sa=N&tab=iw

    Lykke til :)

    SvarSlett

Tilpasset søk