søndag 7. juni 2009

Inspirert av interiørbloggerne!

De siste to månedene har inspirert meg til å bli mer miljøvennlig og ikke minst kreativ på interiørfronten. Jeg har sett igjennom masse dødskule interiørblogger og fått lyst til å prøve å pusse opp gamle møbler selv.


Her blir mitt lille prosjekt:


Hva heter egentlig dette 60-talls møbelet? Et skatoll? En kommode, en benk?

Vel, det skal ihvertfall vaskes grundig med salmiakk, så grunnes og så skal jeg male det hvitt med maling som ikke inneholder skadelige kjemikalier og er egnet for gravide :)

Dette prosjektet begynner jeg på til uka så når det er ferdig legger jeg det ut her, så får dere dømme selv!

6 kommentarer:

  1. Hei søte du, savner en signatur på underskriftskampanjen min om å få Røtter til Kristiansand;) Gleder meg til å se resultatet av benken din!

    SvarSlett
  2. Det er et skatoll Sally:)

    SvarSlett
  3. åh...det må jeg sjekk ut Silje..hehe.
    Skatoll altså..ok :)

    SvarSlett
  4. Skatoll ja ;) dei e så søte :) Blir nok lækkert ja ;)
    Ingvild

    SvarSlett
  5. Skatoll, ja. Akkurat et sånt ønsker jeg meg også. Tror det vil bli kjempefint når du får malt det!

    SvarSlett
  6. Ser ut som min kjære sambo må male det ettersom dama i maler-butikken sa det ville bli finest og mest glansfult å male med oljebasert mailng og dette ikke egner seg for gravide...men jeg skal se på :) Men nå pøsregner det plutselig hver dag så får se når det blir gjort..orker ikke å gjøre det inne.

    SvarSlett

Tilpasset søk