søndag 31. mai 2009

FEEET Musikkvideo av Jay-Z

2 kommentarer:

  1. Heisann Sally:)

    Takk for hyggelig hilsen på siden min en tid tilbake! Så artig at du har lyst til å linke meg på siden din! Den var jo utrolig flott da! *Flinke deg* Og så var det jo veldig artig at vi har en felles venninne da:) (Som jeg forøvrig koste meg glugg på kino med i går:))

    Skal følge medpå siden din fremover, veldig spennende dette!

    Loppeklem

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg! Jeg har vært så dårlig til å kommentere tilbake den siste tiden - beklager, men bedre sent enn aldri;-)

    Linkingen fikk jeg til ved å trykke på "linkwithin" feltet under bildene, også følge instruksjonene.

    Håper du har hatt en fin pinsehelg, ønsker deg en riktig fin uke videre.

    Klem fra Livy

    SvarSlett

Tilpasset søk