søndag 31. mai 2009

Smoothie-heaven er her!!

Da har jeg skrevet artikkelen jeg lovte dere!!! 7 fristende smoothier med næringsinnhold!

Du finner artikkelen her: Lev Logisk


Håper dere blir fornøyde og at dere tester de ut! En for hver ukedag ;)

Ellers så skinner sola fortsatt men siden dumme meg har glemt å gå til innkjøp av solkrem for sesongen har jeg måttet holde meg mye inne.



På fredag ble jeg forresten overrasket med babyshower av så mye som 10 venninner!! Kjempegøy! Fikk masse masse fint!


Nå er det bare 5-6 uker igjen til termin og etter babyshower og diverse innkjøp begynner vi å komme i mål på utstyrsfronten. Dette har inspirert meg til å ville skrive en artikkel om hva man faktisk trenger til babyen sin. Det er nemlig så UTROLIG mye butikkene vil prakke på deg som du egentlig ikke trenger!


Derfor vil jeg i løpet av noen dager komme med en artikkel som skal hete noe slikt: "Gravid? Hva du faktisk TRENGER til babyen din"


Tips de gravide vennene dine for du har helt sikkert noen :) Jeg hører det blir baby-boom i sommer! Yohoo!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilpasset søk