tirsdag 12. mai 2009

Verden beste maskara!

Jeg har innsett det for lenge siden. Jeg har korte, pjuskete, lyse vipper uten bøy. Jeg trenger med andre ord en maskara som tilbyr ALT. Jeg snakket senest i forrige uke med Henriette om at jeg enda ikke hadde funnet maskaraen med stor M.

Nå har jeg det!

Den dyreste av "billigmaskaraene" med sine 169 kroner men billig iforhold til luksus-maskaraene. Og jeg har prøvd de dyre også men denne slår de LETT!

25% rabatt denne uken på Cubus!

MaxFactor Falsh Lash Effect Mascara. Jeg kjøpte den i brunsvart...bruker å gå for svart men denne gangen prøvde jeg noe nytt og jeg er ikke skuffet.





Har kun maskara på de øvre vippene.

Som alltid så vil jeg gjerne ha kommentarer på innlegget mitt. Noen som er enig? Uenig? Har andre favoritter? Andre tips? Kom med det :)

Og en ting til...ser dere noen spennende reklamer her er det bare å trykke på de og sjekke hva som lurer seg bak...da tjener jeg nemlig noen slanter ;) ;) Men bare trykk hvis det er noe dere syns er interessant, er ikke lov å trykke kun for å hjelpe meg å tjene peng...hehe. Da blir e busta av Google...angst!

5 kommentarer:

  1. hvis du sier den er bra, så er den kanskje verdt å prøve..

    Jeg bruker Naturally Glossy mascara fra clinque, og syns den er veldig bra til hverdags. Merker ikke at man har noe på, og den drysser ingenting. Holder lenge.

    Men til kveld og fest har jeg ingen favoritter..

    SvarSlett
  2. E har den, den e kjempe bra ja ! :D får masse større og lengre vipper :)

    SvarSlett
  3. Ja hverdagsvipper er vel ikke noen sak Nina ;) hehe..e vil ha festvipper til hverdags og fest e! Kravstor!
    Og Ragny, ja vi er jo i samme båt vi med våre stusselige vipper så denne maskaraen er jo en blessing for oss :-D Nå kan vi også blafre med dådyrvipper! Jippi!

    SvarSlett
  4. hehe, jippi jaa ! :D har hat den en stund no, brukt an opp og greier, men skal vertfall kjøpe samme typen ;)

    SvarSlett

Tilpasset søk