tirsdag 19. mai 2009

Lev Logisk- inspirasjon til en grønnere livsstil


Da var nettsiden såpass klar at jeg velger å publisere den!


Noen småfeil vil der nok være på det tekniske enda, og innholdet vil selvfølgelig øke på etterhvert som jeg og mine kjære skribenter får skriblet ned noen gode artikler. Likevel syns jeg at det er såpass mye innhold på plass nå at jeg håper dere vil finne det interessant å besøke sida.


Lev Logisk handler om å forgrønne den livsstilen man allerede har innenfor en rekke kategorier som skjønnhet og helse, bolig og interiør, familieliv, transport, mat og drikke og fattigdomsbekjempelse. Dette kan gjøres med enkle grep som både er bra for deg og for omverdenen. Trusler som klimaendringer, finanskrise og ekstrem fattigdom er pådrivere til å få vanlig folk som du og jeg til å tenke over vår daglige livsstil. Med små endringer i hverdagen kan du spare både verden og lommeboka di for påkjenninger og bidra til en bedre verden. Se hvordan på http://levlogisk.com/


Og melder du deg på nyhetsbrevet kan du få en beskjed rett i mailboksen din hver gang jeg oppdaterer med nye og spennende artikler. Se i kolonnen til høyre på nettsida.


Som jeg skriver på Lev Logisk er ikke siden helt ferdig enda, men vil bli finpusset på frem til begynnelsen av juni, da regner jeg med at alle småfeil og mangler vil være rettet på og et solid innhold på plass.


Håper dere liker sida mi og del gjerne artikler dere liker på face book (se nederst på hver artikkel) så jeg får spredd ordet om den nye sida til flest mulig :) Takk takk :)


3 kommentarer:

  1. Fin side med mange gode grønne tips :) Skal se litt mer på siden når jeg får litt bedre tid (les: får levert masteroppgave og er ferdig med eksamen :) Tenkte å lenke til siden fra bloggen min, men lurer på om du vil jeg skal legge den under grønne blogger eller under grønne linker?

    SvarSlett
  2. bodil kvangarsnes19. mai 2009 kl. 17:23

    kjempebra side da sally !
    veldig imponert :D

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelige kommentarer! Bare å kommentere på levlogisk.com også ;)

    SvarSlett

Tilpasset søk