tirsdag 14. april 2009

Deilig naturlig

Jeg har alltid likt materialet; tre.
Det både ser bra ut, lukter godt og teksturen er helt herlig.
Nå er stikkord som gjenbruk, naturlig, ekte og økologisk i vinden innenfor en rekke kategorier, deriblant interiør.

Jeg har lett opp og ned på nettet og i blader og funnet noen av mine desiderte interiør-favoritter.
Her presenterer jeg noen funn:



Fantastisk sofabord av massivt tre og på hjul! Kan det bli bedre? Bare synd bildene er så små. Disse fant jeg på hjemmesiden til
BO BEDRE



Her er noen andre sofabord-favoritter i tre:
De to første
sofabordene er fra ILVA i Danmark, det tredje sofabordet er fra MIO i Sverige og det siste vet jeg dessverre ikke.













Her er noen nydelige lamper i forskjellige typer tre:






Lampe i lyst tre fra MIO og flettet mørkt tre fra MIO.






Gulvlampe med mørk stamme fra MIO (finnes også i lyst tre), flettet kurv-lampe fra ILVA eller hva med et lampe-fly i tre fra ILVA?

3 kommentarer:

  1. hei sally! Gratulerer med ny blogg, den ser veldig fresh ut.Du må skrive om spa også, feks teste forskjellige spa. Du kan ta for deg spaet i Riga og Kragerø og anmelde med terningkast.. <:=)
    Ellers så var det veldig fine møbler du har funnet.. likte det nederste bordet spesielt.

    Pass på så du ikke blir en datanerd som sitter inne i sola foran pcen no da... det er ikke lov i ulstein-slekta vet du.

    KLEM JENNY

    SvarSlett
  2. hehe. du e søt :)
    e så rart å lese d du skrive, fordi d høres liksom ikke ut som di stemme når du skrive på bokmål :)
    men fin blogg, kjempebra at du begynte me ny blogg! kommer til å lese masse.
    og husk å legge ut ultralyd og slikt

    SvarSlett
  3. Hehe, skal prøve å ta med meg pc'n ut da ;-) Bare for moro nå, men etterhvert som jeg får tid skal lage en .no-hjemmeside som skal se skikkelig proff ut, bare vent å se :-D

    Ja spa ja, vi må nesten dra på litt flere spa da så jeg har litt sammenligningsgrunnlag..hehe..god unnskyldning for å dra på spa :-)

    Jepp Jude, skal nok legge ut noen ultralyd bilder etterhvert, for de som er interessert i det, hehe :)

    SvarSlett

Tilpasset søk