tirsdag 21. april 2009

Sånn har jeg det hjemme :)


Hjemmet gjenspeiler personligheten sies det, så for å presentere meg selv litt mer skal jeg vise dere noen bilder fra mitt lille casa. Det må sies at interiør-interessen har kommet mer etter at jeg flyttet inn hit, men jeg prøver å gjøre det beste ut av det jeg har nå og så får boligdrømmen leve videre som en drøm i ca ett år til. På denne tida neste år tenker vi nemlig på å selge og kjøpe nytt. Kanskje blir det før også men det er nok lettere å selge på våren med tanke på at verandaen er en del av salgsargumentet. Jaja, mer om det senere.


Her kommer noen bilder av interiør og diverse i leiligheten vår:





Min lille kjøkkenhage. Kun 1 av 8 som spirte inntil igår, da pluselig såg jeg to søte små spirer komme opp av den ene potta :) Dere skal nok få høre mer om disse 8!






















Som dere ser har jeg ihvertfall prøvd å gjøre det koselig :)

Nei nå skal jeg holde løftet mitt og gi dere noen deilige smoothie-oppskrifter! Perfekt for en varm vårdag i april!!
Følg med følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilpasset søk