søndag 19. april 2009

Del 2 av anbefalinger av kosmetikk

Da var det søndag og dagen derpå for kroppen. Ikke for meg da siden jeg er gravid og lever supersunt uten røyk eller alkohol ;-), men for de fleste andre så er søndagen dagen man skal reparere.


Etter ei forhåpentligvis god natts søvn trenger man mye vann og gjerne en aldri så liten kickstart med en vitaminbombe av en smoothie til frokost.

Smoothies er så godt!!!! Nam! Og det beste av alt er at variasjonsmengden er uendelig!

Her er et forslag til en frisk smoothie dagen derpå:




Jeg skal gi dere noen saftige oppskrifter på smoothier i neste uke :)

MEN det jeg egentlig skulle fortsette med idag var å gi dere mine personlige anbefalinger på diverse kosmetikk, så her kommer fortsettelsen;

Rens av huden er som alle vet veldig viktig. Jeg vil da anbefale denne:


Dermalogica special cleansing gel


Parfymefri, passer for de fleste hudtyper, superdrøy, en konstant favoritt blant meg og mine venninner. Kjøp den på nettet, for eksempel på Lookfantastic (husk å ikke kjøpe for mer enn 200 NOK utenom frakt, så slipper du betale toll)





Fra hud over til hår, selv tar jeg blonde striper jevnlig hos frisøren og håret mitt blir litt slitt av denne behandlingen. Men da ordner disse produktene floka:


KMS Sheen silk treatment

Ordner opp i flokete og slitt hår, håret blir glansfult, mykt og medgjørelig






Av Shampoo og balsam har jeg et godt øye til alle produktene til:



REDKEN


Hva skal jeg si om de? De funker bare! Bare sørg for å gi de en sjanse, få produkter virker over natten, men etter 1-2 ukers bruk kommer resultatene- garantert!



Og har du problemer med gulskjær i håret, som mange falske blondiner har...hehe, så prøv for all del denne:


KMS California color vitality

Denne lukter godt og holder det den lover, enkelt og greit.



Og så en anbefaling til de som ønsker volum på toppen av hodet:

Schwarzkopf dust it


Pudder til å drysse ved hårrøttene i hodebunnen. Lett på skillet, dryss på litt pudder og gni litt med fingrene for å rufse til og lage volum, bruk en kam og tupér for ekstra volum. Digger denne! Men ikke ta for mye da, skal ikke så mye til.




Og til slutt vil jeg bare presisere at en god klipp hos frisøren på forhånd er nødvendig for at produktene skal fungere i håret ditt. Langt ustelt hår blir aldri volumiøst bare du bruker den rette sprayen...

Da gir jeg meg for denne gang, værsågod alle sammen :) Tips, anbefalinger og kommentarer tas imot med takk!

På tide å slappe av og nyte søndagskvelden med en god smoothie og siste nummer av KK :)

2 kommentarer:

  1. Sally my friend, skal si du har gjort good research her:)) Veldig gøy lesing!

    SvarSlett
  2. Thanks babe, når alt butter imot står disse produktene still strong! Nå må e vel snart teste ut strekkmerkekremer og anti-cellulitt, hehe...skal prøve kaffegrut som du tipser om i bloggen din ;)

    SvarSlett

Tilpasset søk